Skok na obsah stránky, Hlavní stránka webu

Obchodní podmínky

1) Všeobecná ustanovení

Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami prodávajícího. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které vyplývají z občanského zákoníku a jsou pro obě strany závazné.

2) Objednávka

Kupující může objednávku zaslat pomocí nákupního košíku, objednat telefonicky, nebo osobně na uvedené adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři - jméno, příjmení, úplná adresa (včetně PSČ), telefon a e-mail. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy je třeba potvrzení objednávky prodávajícím. Zákazník je vždy o přijetí a následném odesláním objednávky informován e-mailem, který uvedl v objednávce. Objednávky jsou v pracovních dnech přijímány nejpozději do 24 hodin. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí v objednávce Vás budeme neprodleně kontaktovat. Objednávku je možné telefonicky stornovat nebo změnit její obsah, nejpozději však před odesláním objednávky.

3) Poštovné a balné

Objednané zboží zasíláme poštou nebo kurýrní službou PPL na dobírku. Před odesláním objednávky Vás informujeme e-mailem.

4) Termín dodání

Termín dodání je obvykle 24 až 48 hodin od přijetí objednávky, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

5) Výměna zboží

V případě, že se zbožím nebudete spokojeni, samozřejmě Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Zboží stačí zaslat jako cenné psaní (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

6) Odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. O reklamaci nás, prosím, informujte telefonicky, e-mailem nebo písemně. Zboží odešlete na naši adresu, k zásilce připojte důvod reklamace, Vaši adresu, telefonní číslo a originál daňového dokladu. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit co nejdříve. Nejpozději do 30 dnů od přijetí. V případě delší reklamace Vás budeme informovat. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


 
 
Newsletter

2014 © STŘÍBRO, s.r.o. | Všechna práva vyhrazena
Publikační systém webManager | webDesign Studio9
Dotazy a připomínky - e-mail: obchod@sperky-atol.cz nebo telefon +420 739 095 050
facebook